Tidligere arrangementer 2017

Publisert av Magnus Hailand den 07.02.22.

Overgang til ny hjemmeside gjør at vi mister noe av historikken i artikler fra hjemmesiden kom i gang i 2014.
Her har vi samlet tidslinjen for tidligere arrangementer.
I denne artikkelen oppsummerer vi året 2017.

Velkommen til datakurs!

En mediagjeng på 15 ungdommer fra Haugsbygd ungdomsskole er her for å hjelpe deg med sosiale medier.

Trenger du hjelp med å opprette en mail, Facebook-konto, Instagram-konto eller en Snapchatbruker?
Da kan vi hjelpe deg!

Tirsdager klokken 8:30-9.30, på Haugvang fra uke 10 til uke 12.

Ta med deg egen telefon, nettbrett/iPad eller datamaskin.

Vi håper å se deg!

Vennlig hilsen mediagruppa på Haugsbygd ungdomsskole.

This entry was posted in Kurs on March 3, 2017 by Maria Rosenberg.

Vil du engasjere deg? Spennende muligheter i Haug Bygdelag

Nå blir det noen ledige plasser i styret i bygdelaget. Vi trenger også folk som kunne tenke seg å være “litt aktive” men ikke sitte i styret. Ikke allerede medlem i bygdelaget? Ikke noe problem – det blir du enkelt.

Kunne du tenke deg å bli med i styret – eller bli mer aktiv i bygdelaget på annet vis? Ta kontakt med Ruth Kvam på telefon 970 11 360.

Hva vil det si å sitte i styret?
Styret møtes med jevne mellomrom og har ansvar for driften av Haugvang og bygdelaget. Sitter du i styret, har du mulighet til å påvirke og delta i den videre utviklingen av Haugvang som møteplass i bygda. Å sitte i styret krever noe innsats, men ikke mer enn andre styreverv i organisasjoner. Det handler hovedsakelig om å stille på møtene og bidra på en del av arrangementene som bygdelaget organiserer. Ønsker du å engasjere deg i noe lokalt og bli kjent med hyggelige folk er dette noe for deg!

Hvis jeg bare vil være “litt aktiv”?
Bygdelaget trenger folk som kan hjelpe til i forbindelse med arrangementer på Haugvang og på dugnader knyttet til huset og bautaen på Borger. Vi trenger også folk som vi gjennomføre ulike arrangementer og skape liv på Haugvang. Liker du å bake? Vi trenger stadig bakverk til bevertning. Liker du å steke vaffler eller lage kaffe – tenker du det kunne være trivelig å stå i kafeen på Haugvang en gang? Da trenger vi deg! Elsker du å rake løv? Har du en interesse for bygg og tekniske ting, eller beising? Vi trenger deg! Du trenger ikke være med i styret for å være aktiv i bygdelaget, og du trenger ikke å kunne stille hver gang vi spør. Men kanskje vi kunne notert navnet ditt og det du kan bidra med på en “ringeliste”? Så tar vi kontakt og du ser om det passer.

This entry was posted in Uncategorized on January 3, 2017 by Maria Rosenberg.