Utleiereglement | Booking - Leie

Gjeldende priser fra 01.01.24:

Møte | Barnebursdag (inntil 3 timer på hverdager *)
Pris: 700,-

Helgeleie
Pris: 5.000,-

Fredag - Lørdag | Lørdag - Søndag
(Gjelder også ifb. festligheter som arrangeres i ukedager rundt høytider, helligdager osv. **)
Pris: 3.500,-

Vask av lokalene er inkludert i leieprisen. Rydding og vask av bord og benkeflater utføres av leietaker.

15% rabatt for medlemmer i Haug Bygdelag.

(* Dersom det ikke er booket noe annet arrangement for helg kan man også avtale et møte eller barnebursdag)
(** Prisen gjelder uavhengig av om lokalet brukes over 1 eller 2 dager, og forutsetter at lokalet er ryddet og klargjort etter avtale. Det er rom for annen leietaker samme helg. Med festligheter menes voksenfester med servering og/eller alkohol.
Ønskes tilgang for pynting dag i forvei og mulighet for rydding dagen derpå så benyttes "Helgeleie". Eksempler på andre ukedager; romjul, påskeuka, pinse, flytende og faste fri/helligdager.)

BOOKING / LEIE (Trykk her for mer info om booking)
Kontakt vaktmester på Haugvang for spørsmål om ledige datoer.
e-post: booking@haugbygdelag.no

Om leiepriser
Vi praktiserer dette systemet slik at det er mulig å utnytte helgene best mulig, og for å kunne holde lave priser.
Det må også være mulighet for å gjennomføre vask og klargjøring til neste leietaker.
Ønsker man tilgang fra fredagen eller tidlig lørdag er det derfor helgeleie som er alternativet å velge.
Hvis man ikke booker helg vil lokalet være disponibelt for andre på fredagen og fram til kl. 10.00 lørdag.

Partylys - disco
Hvis du ønsker litt ekstra stemning på festen eller barnebursdagen så har du mulighet for en svært rimelig tilleggspakke.Bygdelaget og noen av gruppene som benytter huset ukentlig har en egen avtale på lysutstyr som ikke er vårt eget.

Gi beskjed til vaktmester ved booking om du ønsker å benytte lyseffekter eller har behov for noe ekstra på scenen.
Dere får da tilgang og instruks i bruk av dette utstyret sammen med vaktmester.
Standardløsning: 500,- som inkluderer 10stk. lydstyrte lyseffekter og røykmaskin med væske.

Lag og foreninger - Seminar & langweekend
Det er mulig å inngå spesielle avtaler for lag og foreninger, samt våre egne undergrupper dersom det skal holdes helgeseminar eller lignende.
For eksempel torsdag til søndag osv.