I 2021/22 har Haug Bygdelag følgende aktiviteter på huset:

Utleie

Utleie til lukkede selskap, møter osv.
Korona - Forbehold:
Vi følger de til en hver tid gjeldende føringer fra myndighetene og lokale bestemmelser.
Det er åpent for å booke som vanlig, men det er ingen garanti for at man kan få gjennomføre.
Dersom leie er innbetalt osv. og avtaler fulgt så vil beløpet tilbakebetales i stedet for å utsette på ubestemt tid.
Man kan eventuelt velge en annen ledig, konkret dato fram i tid, men ikke utsettelse på ubestemt tid.
Dette fordi det er mange andre som booker eller ønsker oversikt over ledige datoer for å kunne planlegge.
Hvis vi skal ha en rekke arrangementer liggende på vent hvor dato er uavklart så blir det en tilnærmet umulig oppgave å fordele korrekt og rettferdig.

Barnekoret Korall

Øver på Haugvang hver tirsdag.
Drifter som et showkor, og har et par oppsetninger hvert år, samt opptredener på ulike tilstelninger.
Korall drifter som et uavhengig kor, men har fast avtale med Haug Bygdelag.
Dette er et kjempefint tilbud med lav terskel, og et bra opplegg for barna.
I 2021 hadde de en kjempefin juleforestilling, men kunne dessverre ikke slippe til det store publikum grunnet pandemi og smittevernregler.
Vi håper på nye muligheter for koret å få vist seg fram ila. 2022.

Haugvang Seniordans

Dette er en svært aktiv gjeng pensjonister som treffes på Haugvang hver torsdag formiddag.
Til tross for en periode med mye nedstenging har denne gjengen kjørt i gang straks det var muligheter, og funnet løsninger for å ivareta smittevern og avstand.
Hvis du gjerne vil komme i kontakt med seniordansen, kanskje finne ut om dette kunne være noe for deg? Ta kontakt.
Leder er Marianne Rånes, mob.:  91 60 58 51

Haug blåseensemble / Ringkollen Janisjarm

Kjært barn har mange navn. Vi kaller dem for korpset vårt.
Du kjenner dem som korpset på traktortilhengeren bakerst i 17.maitoget, eller som trofast hornmusikk på skistadion under Barnas Ringkolldag.
Denne gjengen stiller også opp for Bygdelaget når det trengs musikk, som for eksempel den årlige julegrantenninga,
eller i samspill med Vang Skoles musikkorps. Medlemmene her brenner for bygda. Mange av korpsets deltakere har også vært engasjert i andre verv i Bygdelaget, og deltar aktivt i diverse dugnader.
Korpset består i dag av 15 medlemmer som har spilt sammen i 27 år.
Øvelser foregår på Haugvang hver onsdag.
Korpsets dirigent er Asbjørn Hermstad
Korpsleder: Åge Geir Hanssen, mob.: 959 49 518
Sekretær: Lise Nysted Bergsland

Rønnerdal Jazzband

Dette er et utskudd fra ensemblet som spiller litt annet en typisk korpsmusikk.
Rønnerdal Jazzband er et tradjazzband med 8 medlemmer som trakterer piano, banjo, tuba, trommer, klarinett, trombone, trompet og tenorsaksofon. Repertoaret er i all hovedsak gamle jazzstandardlåter. I forbindelse med jula, har de også øvd inn noen julesanger arrangert for jazzband.
Denne gjengen øver gjerne litt utpå tirsdagen etter at koret har hatt sin øvelse.